فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


هندبوک فرازآوری مصنوعی (جلد اول): فرازآوری با گاز - Gas Lift

هندبوک فرازآوری مصنوعی (جلد اول): فرازآوری با گاز - Gas Lift

 

Gas Lift یکی از روش‌های فرازآوری مصنوعی یا Artificial Lift هست. فرازآوری مصنوعی روشی برای بالا آوردن نفت از انتهای چاه به سطح زمین است که زمانی استفاده می‌شود که نفت درون چاه توانایی هیدرولیکی کافی ندارد که خود را به سطح زمین برساند. معمولاًا چاه‌هایی که نفت سنگین دارند یا مخازنی که قدرت فشاری آنها به حدی نیست که به صورت اقتصادی نفت را به سطح زمین بیاورند کاندیدای فرازآوری با گاز می‌شوند.

هندبوک Gas Lift که به تازگی توسط نفت آکادمی به صورت اختصاصی تهیه شده است تألیف مهندس امید میراسماعیلی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران است که از پژوهشگران حیطه فرازآوری با گاز می‌باشند و حاصل آن مجموعه‌ای مفید و پربار با تمرکز بر مبحث فرازآوری با گاز است که تبدیل به منبعی جامع و در عین حال جمع و جور همراه با مثال‌ها و تمرینات متعدد و به ویژه حل تست‌های کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت در سال‌های اخیر در حیطه Gas Lift شده است.

این کتاب با بررسی پایه‌های مفهومی فرازآوری با گاز وارد بحث شده و رفته رفته به مباحث تخصصی و ظرائف گس‌لیفت ورود می‌کند. انواع روش‌های فرازآوری با گاز و معادلات و محاسبات مربوطه با روندی منطقی به مخاطب آموزش داده می‌شود.

توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید مبحث Gas Lift به عنوان یکی از شاخه‌های مهم مهندسی بهره‌برداری را به خوبی فراگرفته و به اطراف و اکناف آن تسلط کافی پیدا کنید این هندبوک را از دست ندهید. این هندبوک عصاره‌ای از تکست‌بوک‌ها، مقالات و رفرنس‌های متعدد است و با مطالعه آن در وقت خود صرفه‌جویی کرده‌اید و به مانند این است که رفرنس‌های متعددی را مطالعه کرده و فراگرفته‌اید و نیز دیدگاهی قوی در موضوع فرازآوری با گاز پیدا خواهید کرد و به مواردی برمی‌خورید که شاید قبلا تجربه نکرده‌اید.

این هندبوک منبعی ایده‌آل برای کسانی است که قصد شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت دارند. همچنین کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های استخدامی مهندسی نفت دارند حتما نگاهی به این کتاب داشته باشند.

ضمنا ادعایی وجود ندارد که این هندبوک همه مطالب را گفته و هیچ نکته‌ای را از قلم نینداخته چرا که علم عرصه‌ای بی‌انتهاست. با این وجود شما با مطالعه این کتاب می‌توانید با خیالی آسوده مطمئن باشید که به سطح بالایی از دانش فرازآوری با گاز رسیده‌اید و با دیدگاهی بسیار قوی‌تر از گذشته مطالعات خود را در زمینه فرازآوری با گاز در کتاب‌ها و منابع مختلف دنبال کرده و ادامه خواهید داد.

 

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۶
محمد میرزهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی