فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 دکتر محمد قسیم عثمانی - دانشگاه شهید بهشتی

حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 دکتر محمد قسیم عثمانی - دانشگاه شهید بهشتی

 دانلود جزوه حسابداری صنعتی دکتر محمد قسیم عثمانی شامل صنعتی 1 (56صفحه) صنعتی 2(62 صفحه) و صنعتی 3(56صفحه) .مفید برای دانشجویان کاردانی ،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۹
محمد میرزهی
دانلود کتاب حساب دیفرانسیل وانتگرال آپوستل جلد دوم در قالب pdf
عنوان فایل : دانلود کتاب حساب دیفرانسیل وانتگرال آپوستل جلد دوم

نوع فایل : pdf

تعداد صفحات : 633 ص

زبان : فارسی

فهرست :

فصل یک : فضاهای خالی

فصل دو : تبدیلات خطی وماتریس ها

فصل سه :دترمینان

فصل چهار : مقدار های ویژه وبردارهای ویژه

فصل پنجم : مقدارهای ویژه عملگرهایی که برفضاهای اقلیدسی عمل می کنند

فصل ششم : معادلات دیفرانسیل خطی

فصل هفتم : دستگا ههای معادلات دیفرانسیل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۷
محمد میرزهی



بررسی شیوه های جبران خسارت در حوادث دریایی و کارآمدی آنها

مقدمه

حمل و نقل با کشتی به علل مختلف از جمله پاکیزی و صرفه اقتصادی مورد پسند و مقبولیت عام است و حالیه نیز بخش عظیمی از محموله‌های مورد انتقال را مواد سوختی، شیمیایی یا حتی انسانها تشکیل میدهند که همواره در معرض تصادفات و سوانحی هستند که می‏توانند باعث بروز خسارات به سرنشینان، آبهای متعلق به کشورهای ساحلی یا محیط‌ز‏‏یست‏ آبهای دریا و رودخانه‌ها شوند. حوادث ممکن است در نتیجه عوامل طبیعی یا اشتباهات انسانی به خاطر عدم رعایت مقررات فنی در ایمن سازی کالاهای در حال حمل رخ دهند؛ با قبول این اصل که بروز حادثه در هر حال اجتناب ناپذیر می‏باشد و حوادث هم منجر به خسارت و ضرر و زیان می‏شوند؛ پس باید ابتدا تدابیری اندیشید تا بروز تصادفات را کاهش داده و پس از آن و در صورت رخداد، باید کوشید تا عمق و تبعات ناشی از آن ناچیز باشد؛ از طرف دیگر نیز باید به فوریت مسبب حادثه شناسایی تا با الزام وی به جبران خسارت از هر نوعی که باشد از بار ضررهای وارده کاهش داده شود. البته منظور از حوادثی که حول آن تحقیق خواهد شد صرفاً حوادثی هستند که نشات گرفته شده از برخورد و تصادم کشتی‌ها‏‏‏‏ با یک کشتی دیگر یا تاسیسات از قبیل اسکله‌ها، بنادر و سکوهای نفتی است. به این علت که در این تصادفات خساراتی با تبعات مالی و زیست محیطی بروز میکند از حیث فن حقوق نیز باید دانست که مثلاً یک وکیل یا مراجع قضایی رسیدگی کننده چه حق و حقوق مفروضی را برای دو طرف حادثه در نظر بگیرند. در حوادث دریایی به دلیل تبعات سنگین مالی که گاهی از حیث زمانی نیز به درازا می‏کشد اشتباه در طرف دعوی، مرجع صالح یا استنادات قانونی ضایعات مالی و زمانی جبران ناپذیر و مضاعفی را بر پیکر زیان‌دیده وارد می‏آورد. بنابراین لازم است وکلا و قضات محترم دادگستری در چنین موقعیتی به وظایف و حقوق طرفین آشنا و آگاه باشند. ضمناً اجبار مسبب حادثه به جبران خسارت از هر نوعی که باشد ضمن اینکه کمی از بار مشکلات زیان‌دیده می‏کاهد به دیگر متصدیان حمل این هشدار و یادآوری را نیز میدهد که در صورت بروز حادثه، باید مافات و خسارات را جبران کرد و این الزام به پرداخت یا الزام به جلب رضایت زیان‌دیده تکلیف سنگینی بوده که نگرانی از دچار شدن به آن ممکن است برخی عملیات و رفتارهای جسارت آمیز و متهورانه را کاهش دهد. مهمتر اینکه مسئولین قوای مقننه و اجرائیه را بر آن خواهد داشت که با وضع قوانین و مقررات حمایتی هر گونه ضرری جبران شود و آنها را ترغیب به همکاریهای بین‌المللی خواهد کرد. در پایان نیز هر ذینفعی می‏داند که خسارات خویش از هر نوع که باشد را بر مسبب حادثه تحمیل خواهد کرد، و این اطمینان خاطر امنیت اجتماعی به همراه خواهد آورد؛ و نیز اهرم اطمینانی برای جلوگیری از حوادث مشابه ایجاد خواهد شد. در این تحقیق سعی می‏شود مکانیسمهای مختلف دریافت خسارات مورد ارزیابی قرار بگیرد.

در همین راستا سعی خواهد شد که نقش سازمانها و نهادهای مختلف در پیشگیری و جبران خسارات به هنگام بروز حوادث تعیین گردد تا زیان دیدگان از حوادث دریایی به حقوق خود آشنا شوند. چون به اعتقاد ما الزام به جبران خسارت بخشی از پیشگیری است؛ چون به هر حال پرداخت غرامت یا اعاده وضع به حال سابق که بار مالی دارد به هر حال بخشی از سرمایه مسبب حادثه را بخود اختصاص خواهد داد و این امید وجود دارد که با وضع مقررات سختگیرانه در زمینه جبران خسارت هر شخص حقیقی یا حقوقی که بالقوه می‏تواند یک زیان رساننده باشد را، وادار به رعایت مقررات ایمنی و به حداکثر رسانیدن احتیاط های لازمه می‏گرداند.

این تحقیق در سه بخش کلی تنظیم و گردآوری شده است. اولین بخش شامل کلیات و تعلریف است که در آن سعی بر آن شده کلیاتی درباره هر آنچه قرار است درباره آن سخن بعمل آید توضیحاتی کلی داده شود تا خواننده قبلاً با ذهنیتی آماده وارد موضوعات اصلی گردد؛ چرا که فرض حقیر بر آن می‏باشد که این تحقیق ممکن است مورد استفاده افرادی نیز قرار بگیرد که مطالعات تخصصی بر موضوعات بین‌المللی نداشته باشند. بخش دوم نیز درباره خساراتی است که ممکن است بر دریا متوجه کشتی گردد و انواع خسارات مخصوصاً خساراتی که حول تحقیق حادث می‏گردد به بحث گذاشته شده است. در نهایت بخش سوم نیز درباره شیوه‌های جبران خسارت و ریکردهای مربوط به آن است. در این بخش به این پرداخته شده است که چه راه‌هایی برای جبران و خسارات وجود دارد و تحلیلی از کارآمدی آنها بدست می‏دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۹
محمد میرزهی


مقاله مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما در قالب پاورپوینت

مقاله مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما در قالب پاورپوینت

 

عنوان فایل : مقاله مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما

نوع فایل : پاورپوینت

شرح مختصر :

آدمی همواره نیازهای مختلفی داشته و دارد که در طی زمان با ارضای نیازهای دوره خود به دوره جدیدی از نیازها می رسد.نظریه پردازان بزرگی همچون مازلو نیازهای انسانی را طبقه بندی کرده است. گرچه این طبقه بندی ها دچار اشکالاتی است، اما در مقیاس جامعه آماری بزرگی را در بر می گیرد. ارگونومی نیز مانند سایر نیازهای انسانی مسیر تکاملی خاصی را طی کرده و به نقطه فعلی رسیده است.

سینما با توجه به کارکرد های اصلی خود که یک سرگرمی و نوعی تفریح فردی و یا خانوادگی است و در وجه دوم به مسائل دیگری نیز می پردازد که باید راحتی و رضایت مخاطب خود را برآورده سازد تا ایشان در آرامش و آسایش به هدف خود برسند

فهرست مطالب :

مقدمه

چالش های پیاده سازی ارگونومی

افتتاح اولین سالن سینما

گراند سینما و لاله زار

ورود سینما و ساخت سالن های سینما در ایران

وضعیت سالن های سینما در دهه 80 شمسی

مقایسه سالن های سینمای دیگر کشور ها

استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما

سالن انتظار سینما

ورودی سینما

گیشه بلیط فروشی

راهروهای سالن نمایش

صندلی تماشاگران

ورودی ها و خروجی های سالن سینما

سرویس های بهداشتی سینما

اتاق پروژکتور وملحقات آن

پرده نمایش فیلم

بررسی چند استاندارد مهم

اندازه های استاندارد صندلی ها(mm)

سیستم صوتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۶
محمد میرزهی
چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۷ ق.ظ

نکاح با اتباع بیگانه در حقوق و رویه قضایی ایران


نکاح با اتباع بیگانه در حقوق و رویه قضایی ایران
نکاح با اتباع بیگانه در حقوق و رویه قضایی ایران

مقدمه

الف : بیان مسئله

قانونگذار در زمینه ازدواج زن ایرانی با مرد بیگانه یا مرد ایرانی با زنی که دارای تبعه خارجی است بدون توجه به قانون خارجی کشور متبوع تبعه بیگانه، به تعیین شرایطی مبادرت جسته از جمله اینکه طبق شرع مقدس اسلام ازدواج زن مسلمان را با مرد غیر مسلمان جایز ندانسته و بر همین اساس در ماده 1059 قانون مدنی مقرر داشته: « نکاح مسلمه با غیر مسلم جایز نیست» اما اگر این شرط مهم و اساسی هم در مردان تبعه بیگانه وجود داشته باشد باز هم ازدواج آنان طبق ماده 1060 قانون مدنی موکول به اجازه مخصوص از طرف دولت است. این اجازه، در قالب صدور پروانه زناشویی طبق آئین نامه زناشوئی بانوان با تبعه بیگانه مصوب 1345 در 4 ماده تصویب گردیده است. این اجازه دولت، فقط شامل زنان نبوده بلکه طبق ماده 1061 قانون مدنی نیز ازدواج بعضی از مستخدمین و مامورین رسمی و محصلین دولتی با زنی که تبعه ی بیگانه می باشد موکول به اجازه مخصوص از دولت می باشد. این شرایط برای تضمین و حصول اطمینان از پایداری پیوند زناشویی و همچنین رعایت مصالح سیاسی است که در صورت عدم کسب مجوز مشکلات فراوان هم برای دولت و هم برای زنان و مردان ایرانی در این قبیل ازدواج ها ایجاد می شود از جمله مشکلاتی که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد عدم ثبت ازدواج، نداشتن شناسنامه برای فرزندان حاصل از این ازدواج، خروج از تابعیت، طلاق، اخراج کارمند از اداره دولتی و ... مسایلی است که در این تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

عنوان صفحه
چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول : مفاهیم و کلیات
مبحث اول : واژگان کلیدی 5
گفتار اول : تعریف نکاح و ازدواج 5
بند اول : اهمیت ازدواج 6
بند دوم : اهمیت خانواده 7

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۷
محمد میرزهی
چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۷ ق.ظ

جزوه مدنی 8 حق شفعه وصیت و ارث


جزوه مدنی 8 حق شفعه وصیت و ارث

جزوه مدنی 8 حق شفعه وصیت و ارث

 

جزوه مدنی 8 حق شفعه وصیت و ارث مناسب برای تمامی آزمون های حقوقی مخصوصا آزمون وکالت شامل نکات حقوقی و مهم و خلاصه درس مدنی 8 پیدایش حق شفعه
* برای پیدایش حق شفعه 5 شرط لازم است که در ماده 808 ق.م. آمده است؛
ماده 808 : هرگاه مال غیرمنقول قابل تقسیمی بین دو نفر مشترک باشد و یکی از دو شریک حصه خود را به قصد بیع به
شخص ثالث منتقل کند، شریک دیگر حق دارد قیمتی را که مشتری داده است به او بدهد و حصه مبیعه را تملک کند.
این حق را حق شفعه و صاحب آن را شفیع می گویند.
شروط پیدایش حق شفعه
یک: مال غیرمنقول باشد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۷
محمد میرزهی
دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی جاجیم دوز


فروشگاه اینترنتی جاجیم دوز

با پیوستن به کانال جاجیم دوز( اینستاگرام) اولین نفری باشید که از تخفیفات آخر هفته رویایی با خبر میشه.

لینک صفحه ما: https://instagram.com/_u/jajimdooz

توضیح کوتا:

در کانال جاجیم دوز صدها محصول دست دوز جاجیمی و پشمی ارائه می شود.

محصولات:

1:انواع کیف(دانشجویی،پول،لوازم آرایش،مسافرتی و...)

2:انواع کاور

3:انواع زیرانداز با سایزهای مختلف

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۵
محمد میرزهی