فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ق.ظ

پرستاتیکت ؛ ماژول پشتیبانی و تیکت پرستاشاپ

399000تومان
  • همراه با آموزش رایگان
  • پشتیبانی شش ماهه کاملا رایگان
  • دریافت رایگان به‌روزرسانی در مدت پشتیبانی
 
 
 
 

 

سازگاری :
PrestaShop 1.6 & 1.7
نسخه:
1.0
تاریخ انتشار:
1397-06-13
امتیاز محصول:
بدون نظر
دریافت مشاوره تلفنی
 

برای مشتریانی که قصد خرید اینترنتی از یک فروشگاه را دارند قطعا هیجان انگیز خواهد بود اگر ببینند امکان و نحوه‌ی سرویس دهی و خدمات این فروشگاه در حد و اندازه فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی است. استفاده از ابزارها و ماژول‌های کاربردی، راحتی را برای مشتریان فراهم می‌کند و زحمت نیروی کار شما را در استفاده از فروشگاه اینترنتی و خدمات‌دهی کم و البته در ذهن مشتریان موثر تر خواهد کرد و در بلند مدت نیز این بازدهی تاثیر بسیار مطلوبی در کسب و کار ایجاد خواهد نمود.

طبق آمار و تجربه نگهداری و تشویق به خرید مشتریان قدیمی چندین برابر هزینه کمتری نسبت به جذب مشتریان جدیدی دارد. بی توجهی به این موضوع نه تنها فرصت بزرگ را از کسب و کارمان خواهد گرفت بلکه باعث افزایش هزینه ها نسبت به بازدهی که در اینجا فروش است منجر خواهد شد و همین موضوع ساده ممکن کسب و کارمان را مشکلات متعددی مواجه نماید!

تفاوت فاحشی که معمولا در کسب و کارهای سنتی و آنلاین در ایران وجود دارد همین موضوع است! کسب و کارهای سنتی و فیزیکی فقط میفروشند اما کسب و کارهای آنلاین میفروشند و خدمات میدهند! اگر میخواهید فقط بفروشید بهتر است همان کسب و کار سنتی خود را اداره کنید و اگر میخواهید بفروشید و خدمات دهید کسب و کار آنلاین میتواند بهترین بستر برای موفقیت شما باشد اگر نه در اولین فروش ها موجی از تبلیغات منفی شما و کسب و کارتان را از پا در خواهد آورد!

توجه به نیازهای ارتباطی و حمایتی مشتریان ، راهی برای جذب و تشویق مشتریان

مشتری وفادار و قدیمی ارزشمندترین گنجینه کسب و کار است! مشتری ای که همیشه اولین انتخابش شما هستید آنقدر ارزشمند است که به رضایت و جلب توجه او بیاندیشید! سوال مهم این است که آیا به نیازهای ارتباطی و حمایتی مشتریانتان را به درستی شناسایی کرده اید؟ کمی فکر کنید و ببینید مشتریان شما به چه خدماتی نیازمند هستند ؟!پاسخ به این پرسش آینده کسب و کار شما را میتواند متحول کند!

پاسخ به این پرسش به عهده شماست ممکن است مشتریان شما خدماتی مانند راهنمایی ، آموزش ، پشتیبانی ، رفع مشکلات ، نصب و تنظیم و مواردی از این دست را نیاز داشته باشند اما به طور کلی اگر بخواهیم خدمات ارتباطی و حمایتی را تقسیم بندی کنیم به دو دسته کلی ، خدمات مشاوره قبل از خرید و خدمات حمایتی بعد از فروش دسته بندی میشود.

پرستافا برای هر دوی این نیازها راهکار ارائه نموده است برای خدمات قبل از خرید و مشاوره میتوانید از پلاگین ویژه مشاوره تلفنی استفاده کنید و برای خدمات حمایتی پس از فروش و پشتیبانی میتوانید از پرستاتیکت ماژول هوشمند ارتباط با مشتریان که در این مقاله معرفی میشود استفاده نمایید!

چرا پرستاتیکت یک راهکار خوب برای بهبود ارتباط با مشتریان است ؟

مشتریان شما میتوانند از هر جایی محصولات را خریداری کنند و همیشه کسب و کارهای دیگری هستند که از شما تخفیف بیشتری بدهند! پایین آوردن قیمت و هزینه راهکار خوبی برای جذب مشتریان و تشویق مشتریان نیست بلکه ساده ترین راهکار است! بهترین راهکار جلب رضایت مشتریان با خدمات پس از فروش و حمایت از مشتریان حتی پس از خرید است! پرستاتیکت ابزار مناسب را برای استفاده از این فرصت فراهم میکند به کمک پرستاتیک مشتریان شما با هر نیاز و در هر زمانی میتوانند از شما خدمات ارتباطی و حمایتی گرفته و کسب و کار شما نیز در هر زمان میتواند به نیاز کاربران پاسخ دهد!

چرا پرستاتیکت یک راهکار موثر برای مدیریت زمان نیروی انسانی و کاهش هزینه ها است ؟

به کمک ماژول پشتیبانی و ارتباط با مشتریان پرستاتیکت نه تنها میتواند در جلب رضایت مشتریان مفید باشد بلکه میتواند هزینه های کسب و کار شما را با مدیریت زمان نیروی انسانی و متخصص کسب و کار شما کاهش دهد! با پرستاتیکت در هر ساعت از شبانه روز میتوانید به مشتریانتان خدمات دهید و اصلا نیاز نیست که همیشه آنلاین باشید!
به کمک پرستاتیکت از مشتریانتان و تمام درخواست ها و گفتگوی گذشته آنها که در تاریخچه و سوابق مشتریان ثبت میشود اطلاع دارید و البته به راحتی میتوانند به اطلاعات پروفایل آنها نیز دسترسی داشته باشید! تفاوتی نمیکند که مشتری چه درخواستی دارد همه چیز مکتوب شده و هر کدام از همکاران شما میتوانند به درخواست مشتریان پاسخ دهند!
و دهها نکته دیگر که تنها و تنها میتوانیم بگوییم که از مزیت های این ماژول برای مدیریت زمان و هزینه کسب و کار شما است!

امکانات و مزیت های ماژول پرستاتیکت

بیان تمامی امکانات و مزیتها در یک مقاله امکان پذیر نیست اما در ادامه به صورت خلاصه مزیت ها و برخی امکانات این ماژول بیان شده است! اما فراموش نکنید که این ماژول قابلیت انحصاری توسعه به کمک پلاگین های کاربردی و ویژه (که تنها ویژه محصولات پرستافا است) را شامل میشود. پس تنها این امکانات اولیه و هسته اصلی ماژول را تشکیل میدهند!
مزیت‌های استفاده از ماژول پرستاتیکت
  • ساختاری هوشمندانه و حرفه‌ای که باعث می‌شود استفاده از آن هم  برای کاربر و هم برای کارمند/مدیرسایت آسان و راحت باشد.
  • نظم بخشیدن به سیستم پاسخگویی به مشتریان
  • سرعت دادن به فرایند پرسش و پاسخ و خدمات دهی به مشتریان
  • دسته‌بندی دقیق سوالات و مباحث با توجه به نیاز مشتری که قصد پرسیدن سوال را دارد
  • آرشیو بندی و گزارش گیری از کل پرسش، پاسخ‌ها، تاریخچه و سوابق گفتگوها
  • ایجاد فرصت بررسی و عیب یابی سیستم پاسخگویی کسب و کار شما
  • تکریم کاربر سایت با احترام گذاشتن به وقت او
  • جلوگیری از هدر رفت منابع سازمانی با ارجاع دقیق مشکلات به مسئول بخش‌ها
  • ایجاد حس وفاداری در مشتریان
  •  فرصت پاسخگویی 24 ساعته به کارمندان و مشتریان حتی در ساعات غیر اداری
  •  جلوگیری از تماس های غیر ضروری و تلفنی وقت‌گیر
  • سازگاری و یکپارچگی با پرستاشاپ و سایر ماژولهای پرستافا مانند همکاری در فروش پرستاپال و ماژولهای آینده پرستافا مانند چند فروشندگی پرستامارکت

امکانات پرستاتیکت ماژول تیکت پرستاشاپ

 

 

سازگاری با پرستاشاپ

 

 اساس ماژول‌های پرستاشاپ بر این است که با هسته اصلی پرستاشاپ یکپارچه و هماهنگ باشند. و خب ماژول پرستاتیکت هم از این قاعده مستثنی نیست و با هسته اصلی پرستاشاپ کاملا هماهنگ می‌‌باشد. و بر خلاف اسکریپت‌های فعلی موجود در بازار که به صورت جداگانه هستند ماژول پرستاتیکت برای پرستاشاپ کاملا هماهنگ و یکپارچه با پرستاشاپ می‌باشد.

 

 
 

هماهنگ با محصولات کلیدی پرستافا

 

ماژول پرستاتیک علاوه بر هماهنگی و سازگاری با پرستاشاپ با سایر محصولات کلیدی پرستافا مانند ماژول همکاری در فروش پرستاپال و ماژول چند فروشندگی و مارکت‌پِلیس پرستامارکت که در آینده عرضه خواهد شد نیز هماهنگ می‌باشد. شما با استفاده از این ماژول سامانه پاسخگویی و پشتیبانی را نیز برای سیستم همکاری در فروش و مارکت‌پِلیس راه اندازی می‌نمایید!

شما با تهیه ماژول پرستاتیکت می‌توانید در سه سیستم با کاربری متفاوت از فروشگاه اینترنتی گرفته تا سیستم همکاری در فروش و سیستم چندفروشندگی و مارکت‌پِلیس پرستامارکت از این ابزار کلیدی و ارزشمند استفاده کنید! بخشی از این امکانات به کمک پلاگین های کاربردی به این ماژول افزوده خواهد شد.

 

 
 

تعریف دپارتمان

 

دپارتمان به مجموعه کل چند بخش می‌گویند و معمولا دپارتمان از چند بخش جزئی تشکیل می‌شود. امکان تعریف بی‌نهایت دپارتمان بر اساس نیاز کسب و کار شما یکی از امکانات کاربردی این ماژول می‌باشد و تعریف این دپارتمان‌ها است که به شما امکان تقسیم‌بندی و دسته‌بندی منظم و دقیق تیکت‌ها را می‌دهد. به عنوان مثال دپارتمان‌ها می‌توانند به صورت دپارتمان پشتیبانی و خدمات پس از فروش، دپارتمان مالی و فروش، و دپارتمان روابط عمومی‌ و نظرات و پیشنهاد یا هر نوع دیگر تعریف شوند.

 

 
 

تعیین بخش

 

بخش‌ها زیر مجموعه دپارتمان‌ها هستند و هر دپارتمانی می‌تواند بدون محدودیت بخش داشته باشد به عنوان مثال برای دپارتمان فروش بخش‌هایی مثل مشاوره قبل از خرید و بخش پشتیبانی محصول خریداری شده می‌تواند باشد. یا برای دپارتمان امور مالی بخش‌هایی مانند درخواست واریز، بازگشت وجه یا مشکلات پرداخت داشته باشد.

 

 
 

تعریف انواع مختلف تیکت برای ارجاع مستقیم به دپارتمان

 

با وجود این گزینه کاربران برای ارسال تیکت دیگر نیاز ندارند تا خودشان موضوعات را بنویسند. این امکان به شما کمک می‌کند تا با تعریف موضوع و یا سوالات از طرف خودتان تیکت‌ها را نظم‌بندی نمایید و عملکردی سریعتر در پاسخ‌گویی داشته باشید.

 

 
 

تعریف مسئول هر بخش و امکان انتصاب خودکار به مسئول مربوطه

 

به همراه تعریف هر بخش، شما می‌توانید برای همان بخش نیز یک سرپرست یا مسئول تعریف کنید. سرپرست‌ها در واقع همان افرادی هستند که تیکت‌ها و درخواست‌های بخش را به صورت خودکار دریافت می‌کنند. تشخیص بررسی یا ارجاع آنها به کارمند مربوطه با آنها خواهد بود. این گزینه یکی از عوامل مهم صرفه جویی و ذخیر زمانِ نیروی انسانی در کسب و کار شما می‌باشد.

 

 
 

درج پیام یا توضیحات بهمراه گفتگوی خصوصی برای بخش مدیریت

 

این ابزار ماژول پرستاتیکت به شما کمک می‌کند تا کارمندان نظرات و پشنهادات خود را به دور از دید مشتری و بهمراه تیکت به یکدگر منتقل کنند، همچنین این ویژگی کمک می‌کند تا چنانچه نظری در خصوص مشتری داشتید با سایر همکاران به صورت خصوصی و پنهان از مشتری درمیان بگذارید.

 

 
 

پاسخ از پیش تعریف شده

 

می‌‌توانید ضمن مشخص کردن پاسخ‌ها سوال‌های تکراری و روتین یا سوالی مشخص برای محصول و حالتی از فروش محصول پاسخی از پیش تعیین کنید. تا مشتری با اتخاب آن سوالات مستقیماً جواب خود را دریافت نمایید و از اتلاف وقت و طولانی شدن پروسه پرسش و پاسخ جلوگیری شود. به عنوان مثال مشتری بعد از خرید از شما درخواست خدماتی را دارد بعد از ورود به ماژول پرستاتیکت و انتخاب سوال تعیین شده، جواب خود را مبتی بر عدم انجام آن خدمت توسط شما مواجه می‌شود. این ویژگی در قالب یک فرم به مشتری نمایش داده می‌شود.

 

 
 

ایمیل مخصوص هر دپارتمان

 

امکان تعریف یک ایمیل جداگانه برای دپارتمان این ویژگی را دارد تا تیکت‌های هر دپارتمان در همان ایمیل قرار گیرد. قرارگیری تکیت‌ها در ایمیل مخصوص به خودشان باعث می‌شود تا امکان آرشیوبندی تیکت‌های ارسالی از طرف کاربران بهتر و منظم تر باشد.

 

 
 

پیوست فایل

 

گاهی پیش می‌آید که کاربر مشکلش را نمی‌تواند به صورت واضح در زمان ارسال تیکت تشریح کند و نیاز به ارسال تصویر یا فایل دارد. ماژول پرستاتیکت قابلیت پیوست کردن انواع فایل‌ها به تیکت را دارد. همینطور شما می‌توانید مشخص کنید که کاربر فقط چه نوع فایلی را ضمیمه تیکت نماید.

 

 
 

توسعه ماژول پرستاتیک با استفاده از پلاگین

 

ماژول ارسال تیکت (پرستاتیکت) مانند سایر محصولات و ماژول‌های پرستافا قابلیت انحصاری توسعه و یا بهبود عملکرد توسط نصب پلاگین را دارد. این امکان قابلیتی انحصاری در تمامی ماژول‌های عرضه شده توسط پرستافا می‌باشد. این ویژگی منحصر به فرد به شما می‌کند تا در مراحل بعد هیچ نگرانی بابت برطرف شدن ایرادات ماژول‌ها نداشته باشید.

 

 
 

پروفایل و اطلاعات اولیه مشتریان در تیکت ها

 

در تیکت ارسالی توسط مشتری، در قسمت مدیریت فروشگاه ساز پرستاشاپ می‌توانید خلاصه ای از پروفایل و اطلاعات مشتری را مشاهده نمایید.یا با کلیلک بر روی هر یک از لینک‌های داخل تیکت، به خاطر یکپارچه بودن ماژول با هسته اصلی پرستاشاپ به اطلاعات کامل مشتری دسترسی کامل داشته باشید.

 

 
 

ادیتور متن حرفه ای

 

یکی از امکانات جذاب ماژول پرستاتیکتِ پرستافا وجود یک ادیتور متن برای نوشتن تیکت می‌باشد. دسترسی به این ادیتور متن هم از قسمت کاربران و هم از قسمت کارمندان ممکن می‌باشد.

 

 
 

تنظیمات تیکت در بخش مدیریت

 

چنانچه کاربر تیکت ارسالی را برای بخش مناسب انتخاب نکرده باشد، یا نیاز باشد تغییراتی در تیکت ایجاد شود، کارمندان در بخش مدیریت میتوانند به راحتی این تغییرات را اعمال نمایند!

 

 
 

نمایش باکس پرستاتیکت در قالب

 

از قسمت تنظیمات کلی و دسترسی سریع می‌توانید قسمتی که می‌خواهید (هوک) باکس دسترسی سریع پرستاتیکت در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید. باکس دسترسی سریع، براساس هوک انتخاب شده در قالب فروشگاه شما نمایش داده می‌شود تا کاربران بتوانند سریعتر و بدون رجوع به صفحه اصلی پنل کاربری خود، تیکت جدید ارسال کنند.

 

 
 

امکان تغییر آدرس پرستاتیکت

 

در قسمت تنظیمات ماژول امکانی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید آدرس پیش‌فرض ماژول پرستاتیکت را  به آدرس دلخواه تغییر دهید.

 

 
 

امکان تغییر تنظیمات یک تیکت همراه با پاسخ و یا بدون ارسال پاسخ

 

می توانید تغییراتی برای اتیکت اعمال کنید این امکان می تواند همزمان با ارسال پاسخ باشد یا بدون نیاز به ارسال پاسخ تیکت تغییرات دلخواه را اعمال نمایید.

 

 

 

خرید ماژول پرستاتیکت ؛ ماژول پشتیبانی و تیکت پرستاشاپ
با خریدماژول پرستاتیکت علاوه بر نصب و تنظیم رایگان ، پشتیبانی شش ماهه رایگان تیم پرستافا را نیز خواهید داشت . خرید ماژول

بدون خرید این ماژول تنها با عضویت در اشتراک طلایی پرستافا به رایگان از این محصول و تمامی محصولات پرستافا استفاده کنید!

پرداخت هزینه و دانلود
مبلغ قابل پرداخت:399.000تومان

محصولات مشابه

( 7 مورد محصول مشابه)

 
 
 
 
 
 
  • فقط آنلاین

پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی