فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۳۸ ب.ظ

کتاب صوتی سه جلدی گفتگو با خدا


کتاب صوتی سه جلدی گفتگو با خدا

کتاب صوتی سه جلدی گفتگو با خدا

 نیل دونالد والش (به انگلیسی: Neale Donald Walsch) (زاده ۱۰ سپتامبر ۱۹۴۳) نویسنده سرشناس آمریکایی است.او تا به حال با نوشتن هفت جلد کتاب جنجالی توانسته‌است به یکی از موفق‌ترین نویسندگان حال حاضر جهان تبدیل شود. نام کتابهای وی به شکل ” … با خدا ” بوده و شامل: سه جلد کتاب «گفتگو با خدا»، دو جلد کتاب «مراقبه گفتگو با خدا»، «دوستی با خدا» و آخرین کتاب «وصل با خدا» می‌باشد.
زندگی
به گفته خود نیل او زندگی پر فراز و نشیبی داشته و توانسته پس از چهل سال زندگی عادی و تحمل درد و رنج‌های بسیار، با نزدیک شدن به خداوند، به حد گفتگو با خدا برسد و موفقیت‌های بی‌شماری بدست آورد. نیل دونالد والش کودکی خود را همراه با عقاید خرافاتی مادر و در کل آغشته با تفکر کاتولیکی افراط گرایانه می‌داند که همین موجب مشکلات شدید روانی برای او در طول زندگی شده‌است.

ش

نیل دونالد والش می‌گوید که در شبی که از همه کس و همه چیز بریده بود ناگهان به خواب فرو رفت و در حالتی بین خواب و بیداری با خدا ارتباط برقرار کرد و در نهایت حاصل گفتگوهای خود را در قالب کتاب‌هایش دراختیار سایرین قرار داد.

اکثر کتابهای وی به همت مترجمان ایرانی به فارسی برگردانده شده‌اند و به جز تعداد اندکی مجوز چاپ در ایران را نیز کسب کرده‌اند.کتابهای دیگر که موفق به چاپ نشده در اینترنت منتشر گردیده و دراختیار علاقه‌مندان است از جمله کتاب وصل با خدا

 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی