فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


کتاب فوق العاده من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا

کتاب فوق العاده من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا

 

کتاب فوق العاده من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا شما دارید پولدار و ثروتمند می شوید! پول درآوردن را با پل مکنا تجربه کنید.

همان طور که به زودی متوجه خواهید شد، کتاب من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا با هر کتاب دیگری درباره ی پول که شاید تابحال دیده باشید تفاوت دارد. این کتاب مملو از نسخه هایی نیست که درباره این باشد که چگونه باید در بازار بورس سرمایه گذاری کنید یا اموالی را خریداری کنید. این کتاب یک «رژیم پولی» نیست و مسلماً درباره ترفندهای « به سرعت پولدار شدن » هم نمی باشد.برای من مهم نیست وضع مالی شما در حال حاضر چگونه است،‌ یا با چه موانعی روبرو هستید یا در گذشته با چه چالش هایی روبرو بوده اید. در هر وضعیتی هستید، هر چه زیاد یا کم دارید، می توانید زندگی خود را تغییر دهید و آینده پولی شما از همین امروز شروع می شود. کتاب من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا به دو قسمت جداگانه تقسیم شده است .

قسمت اول که « روانشناسی ثروت » نام دارد، به شما آن اصول، باورها و نگرش¬های اساسی را ارائه می دهد که بعضی از شما را قادرمی سازد تا علیرغم تلاش فعلیتان تلاش کنید.شما خواهید آموخت که چگونه ثروتمند فکر کنید، رابطه خود را با پول تغییر دهید، بر ترس و طمع مسلط شوید، و درجه حرارت چیزی را بالا ببرید که من آن را «ترموستات ثروت» شما نامگذاری می کنم.

تک تک افرادی که این سامانه را به آنها آموخته ام پول زیادی را درآورده اند. بعضی ها چند صد، بعضی دیگر چندهزار، و برخی دیگر چند میلیون در آورده اند که بستگی به اشتیاق و تمایلشان برای تغییر دادن عادت های کهنه و عمل به چیزهای تازه داشته است.از همه مهمتر آنها هرکدام آزادی بیشتری را احساس کرده اند که ذهنیت ثروت آن آزادی را به همراه می آورد. اکنون، نوبت شماست!

علاوه بر آن شما خواهید آموخت تا بر صرف بودجه هیجانی غلبه کنید. از نظر بسیاری این فصل مهم ترین فصل کتاب می باشد، و خود شاهد بوده ام که میلیون ها ریال صرفه جویی کرده اند و صرفاً با اعمال اصول موجود در این فصل خود را از زیر بار بدهکاری خلاص کرده اند. ما با ارائه جهتی روشن برای این که شما در زندگی به کجا می خواهید بروید این بخش را به پایان می رسانیم، یعنی با یک بینش اجباری درباره ی آینده ای خوشبخت و ثروتمند. قسمت دوم این کتاب حاوی تمامی آن چیزهایی است که باید بدانید تا به طور فعال از منزل خارج شوید و پول بیشتری در این دنیا به دست آورید.

خواه تازه شروع کرده باشید یا از قبل مسافر فصلی در جاده ثروت باشید، هر کدام از فصل ها و تمرین های قسمت دوم به شما کمک خواهند کرد تا به طور خودکار ذهن خودرا برنامه ریزی کنید تا در جستجوی بهترین حکمت موجود باشید که چگونه، چه وقت و کجا پول دربیاورید و از آن استفاده کنید. من میتوانم شما را ثروتمند کنم _ پولدار _ پول _ پل مکنا _ ثروتمند

کتاب فوق العاده من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا

در فصل پایانی، صرف نظر از این که در حال حاضر چقدر پول در بانک دارید، مقداری از اسرار پولدار زندگی کردن را به شما خواهم آموخت.

در حالی که روی این ایده ها کار می کنید، بیش از پیش آنچه را که واقعاً می خواهید، احساس خواهید کرد، یعنی یک حس جاری خوشبختی و آزادی که قیمتی نمی توان روی آن گذاشت.

تنها با مطالعه کتاب من میتوانم شما را ثروتمند کنم اثر پل مکنا و انجام دادن تمرین های آن متوجه خواهید شد که سرمایه گذاری وقت و پول در این کتاب من می تونم شما رو پولدار کنم هزاران بار سریع تر از معمول می باشند.

فقط از دستورالعمل های من پیروی کنید که در این صورت زندگی شما به تدریج رو به بهبودی خواهد گذاشت. شما دارید پولدار می شوید! فرقی نمی کند که وضع مالی شما در حال حاضر چگونه است یا با چه موانعی روبرو هستید یا در گذشته با چه چالش هایی روبرو بوده اید. در هر وضعیتی هستید، هر چه زیاد یا کم دارید، می توانید زندگی خود را تغییر دهید و آینده پولی شما از همین امروز شروع می شود.

فهرست مطالب :

بخش اول: روانشناسی ثروت فصل اول: ثروتمند شدن امری است که در درون ما اتفاق می افتد

فصل دوم: متحول کردن رابطه شما با پول

فصل سوم: برنامه ریزی ترموستات ثروت

شما فصل چهارم: غلبه بر هزینه کردن هیجانی

فصل پنجم: بهره گیری از جریان ثروت

فصل ششم: خلق یک بینش ثروتمند

بخشدوم: بیایید پول در بیاوریم!

فصل هفتم: چگونه پول در بیاوریم

فصل هشتم: گردآوری تیم ثروت خود

فصل نهم: یک فرمول مُسلّم برای موفقیت

فصل دهم: ساده ترین برنامه کـسب و کار در جهان

فصل یازدهم: سه مهارتی که منجر به ثروت می شوند

فصل دوازدهم: اسرار ثروتمند زندگی کردن ...

تنها با مطالعه این کتاب و انجام دادن تمرین های آن متوجه خواهید شد که سرمایه گذاری های وقت و پول در این کتاب هزاران بار سریع¬تر از معمول می باشند. فقط از دستورالعمل های من پیروی کنید که در این صورت زندگی شما به تدریج رو به بهبودی خواهد گذاشت. همانطور که کتاب من میتوانم شما را ثروتمند کنم را می خوانید و پیش می روید درک آن برای شما آسان تر می شود. پول درآوردن مثل هر مهارت دیگری است. مجبور نیستید آدم دیگری بشوید تا آن را یاد بگیرید، فقط کافی است تا ذهن خود را باز کنید و درباره زندگی تان به روش های تازه ای فکر کنید...

 

مبلغ قابل پرداخت:9.900تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی