فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


ماکارونی - طرح بازاریابی (مطالعات بازار و بازارشناسی ، مارکتینگ پلان)

عنوان طرح: ماکارونی - طرح بازاریابی (مطالعات بازار و بازارشناسی ، مارکتینگ پلان)

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 22

شرح مختصر:

یکی از نیازهای اساسی انسان جهت ادامه حیات تامین غذا می باشد. افزایش جمعیت وکمبود منابع غذایی تلاش مضاعف دولتها راجهت جلوگیری از کمبود ،تامین و ورفع نیازهای تغذیه ای و پیش بینی منابع جدید راواداشته است.در این راستا، لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روشهای مطلوب نگه داری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات و ...، از جمله مواردی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

علاوه بر این، رشد و توسعه جوامع و پیشرفت علوم و صنعت، سبب پیدایش عادات و سبک های نوین غذایی شده، به گونه ای که نیاز به تنوع محصولات و پیدایش فرآورده های جدید غذایی و کمک غذایی به شکل روز افزونی احساس می گردد.

ماکارونی یکی از فرآورده‌های مهم گندم است که تولید اولیة آن را به چینی‌ها نسبت داده‌اند. این محصول در قرن سیزدهم میلادی توسط مارکوپولو به اروپا و از آنجا به سایر کشورها رفته است ، در حال حاضر ماکارونی یکی از فرآورده‌های پرمصرف در کشورهای اروپایی است. رشته که در بین ایرانیها بسیار آشنا است یک نوع ماکارونی است که در ایران از قدیم الایام مصرف می‌شده است. در سال 1316 اولین کارگاه تولید ماکارونی در کشور ما با ظرفیت اندکی آغاز بکار کرد اما در حال حاضر شمار واحدهای تولید ماکارونی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

هدف ما در این طرح، بررسی ابعاد و شرایط طرح بازاریابی تولید ماکارونی می­باشد

فهرست مطالب:

طرح بازاریابی (ماکارونی) 2

1- مقدمه. 2

2- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 6

الف) محیط موقعیتی.. 6

ب) محیط خنثی.. 9

ج) محیط رقابت... 10

د) محیط شرکت... 11

تحلیل SWOT.. 12

3- بازار هدف... 14

4- مسائل مشکلات و فرصتها 15

5- اهداف بازاریابی.. 18

6- استراتژی بازاریابی.. 18

7- تاکتیک های بازاریابی.. 19

8- اجرا و کنترل.. 21

9- خلاصه. 22

 

مبلغ قابل پرداخت:2.900تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی