فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

فروشگاه اینترنتی برترین فایل|انجمن تخصصی فایل نایاب

برترین های اینترنت را از اینجا دانلود کنید.توجه:تمام فایل های سایت بازاریابی میباشد.باتشکر

تمام فایل های که در سایت قرار داده می شود به صورت بازاریابی می باشد و ما هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای آن قبول نمی کنیم.
لطفا اگر فایلی بدون اجازه شما توسط افرادی منتشر شده اطلاع دهید تا بلافاصله فایل حذف شود.
شماره تلگرامی:09155632197
با تشکر
طبقه بندی موضوعی


۱۵۷ باور انسان فقیر - ۱۵۷ باور انسان ثروتمند ( ۱۳ جلسه محصول صوتی)

۱۵۷ باور انسان فقیر - ۱۵۷ باور انسان ثروتمند ( ۱۳ جلسه محصول صوتی)

 

باورهای منفی باورهایی هستند که حقیقت ندارند و فقط نداهای شیطان، در نیمه چپ ذهن منطقی انسان ها می باشند. این باورها عامل اصلی فقر و بیماری و شکست و ناکامی و حقارت و استضعاف انسان ها می باشد. چنانچه این باورها را از ضمیر ناخودآگاه خود یعنی حافظه ی ابدی و قدرتمند خود که واقع در نیمه راست ذهن می باشد کاملاً پاک کنید، پول و ثروت به صورت طبیعی و فراوان که حق الهی شماست در زندگی شما سرازیر می شود.

زندگی کنونی تو و میزان قدرت مادی و معنوی اکنون تو حاصل ایمان و باورهای ساخته شده فعلی توست نه حاصل اقدامات و تلاشها و اضافه کاریها ی تو. همه از صبح تا شب به کار و فعالیت و تلاش مشغول هستند ولی بهره برداری آنان از صبح تا شب یکسان نیست و بسته به میزان ایمان و باور آنهاست.

باور انسان اساس تمام امور است

انسان اساس پیروزی و شکست است

اساس همه پیروزی ها و شکست ها از خود آدم شروع میشود

هر چیزی را که عمیقا باور داشته باشید یعنی آنرا تایید و تحسین ذهنی کرده باشید و به آن ایمان آورده و جزء عقایدتان شده است برایتان به واقعیت تبدیل می شود. شما فقط و فقط در زندگی تان چیزهایی را می بینید که قبلا به آنها ایمان و باور داشته باشید. شما در زندگی همه ی چیزها را نمی بینید بلکه فقط و فقط آنچه را عقیده شماست می بینید. پس باید باورهای محدود کننده ای که مانع ثروتمند شدن شماست، همه را شناسایی کنید، تاکید می کنم همه را شناسایی کنید و آنها را کاملا از بین ببرید. چون مطابق با ایمان و باور و اعتقاد و اطمینان شما فقط به شما داده خواهد شد. به میزان باورهایتان فقط آرزوهایتان را دریافت خواهیدکرد. کیفیت زندگی شما مطابق میزان اطمینان و باورهای شما است. زندگی شما پاداش و نتیجه ی باورها و ایمانهای شما خواهد بود. کیفیت و کمیت زندگی هر کس به میزان و کیفیت اعتقادات و اطمینان های او بستگی دارد. مرزی به موفقیت های آدمی متصور نیست.

چون مرزی به میزان باور و اعتقادات آدمی وجود ندارد. تا هر کجا که باور کنید دریافت می کنید. هر چه بیشتر مطمئن شوید و ایمان بیاورید بیشتر و بیشتر دریافت می کنید و می بینید و تجربه خواهید کرد.

پس آنچه زندگی مارا می سازد ایمان (یا همان باور ، عقیده ، نگرش ، افکار تکرار شونده، اطمینان ما و...) ما است.

عامل نهایی تعیین کننده ی موفقیت یا شکست هر فرد باورهایی است که در ضمیر ناخودآگاهش جا گرفته و تا زمانی که این باورها صحیح و هم راستا با اهداف و خواسته های فرد نباشد هر اقدامی و هر تلاشی و هر فعالیتی به صورت تضمینی و قطعی محکوم به شکست است.

برای تغییر باورهایتان راجع به تمام ضررهایی که بابت هر باور متحمل شده اید فکر کنید. نتایج محدودکننده و فقیرکننده آنها را بارها و بارها در ذهن تان مرور کنید.

فقط باور است که زندگی شما را به وجود می آورد. باور های شما تا کنون، گذشته شما را ساخته است و باور های جدیدتان، زندگی آینده شما را می سازد.

پس اگر از شرایط فعلی راضی نیستی با ید باورهایت را عوض کنی. چون هیچ راه دیگری نداری.

اگر باور های تان به شما قدرت نمیدهد باید آنها را عوض کنید چون آن باورها، باورهایی ضعیف و محدود کننده هستند که هیچ میوه ای ندارند پس دروغ هستند. باور اگر به شما قدرت ندهد اصلا مهم نیست مرجع آن کجاست و از چه کسی آنرا شنیده ای، قطعا دروغ است.

باور ضعیف ومحدود کننده با تلاش فیزیکی قابل جبران نمیباشد پس باید برای ثروتمند شدن ابتدا باورهایمان را کنترل کنیم و این کار فقط با کنترل ورودیهای ذهن امکان پذیر است.

تا وقتی که داری روی باورهایت کار می کنی همه چیز و هر شرایطی را می توانی تغییر دهی ، مطمئن باش. چرا که دیگر اتفاقات قبلی برایت رخ نمیدهد و چون باورهای جدید تو فرکانس های جدید ارسال می کنند بالطبع باید نتایج جدید حاصل گردد.

 

با باورهای منفی و محدود کننده در رابطه با پول، شما نداشتن پول را جذب می کنید. این باورها تصمیم ذهن خودآگاه شما ( که من اکنون پول بیشتری میخواهم ) را نفی می کند و کنار می زند. وقتی موانع درونی را کشف و با تلقین از بین ببرید جذب ثروت آغاز می شود. در این حالت ثروت راهی جز رخ دادن در زندگی تان ندارد.

و همواره به یاد داشته باشید که موفقیت و فراوانی از طبیعی ترین قوانین جهان هستند و شما هر چقدر که دلتان بخواهد می توانید شاد و موفق و ثروتمند باشید. تنها عامل محدود کننده شما، باورهای بازدارنده و ترمزهای ذهنی شما است.

لذا در این راستا برای تغییر ۱۵۷ باور فقر ساز که دربرگیرنده تمامی باورهای انسان های فقیر است به ۱۵۷ باور طلایی ثروت ساز پول آفرین، این پکیچ بی نظیر و منحصر بفرد را به تمامی شما دوستان ثروت آفرینم تقدیم می کنم. این پکیج شامل ۱۳ جلسه صوتی با کیفیت بسیار عالی می باشد. توصیه می کنم برای دانلود بهتر حتما از دانلود منیجر استفاده کنید.

لطفا gmail خود را هنگام خرید به صورت صحیح و حروف کوچک بدون www وارد کنید، چون لینک های دانلود به gmail شما نیز ارسال خواهد شد. از طرفی بعد از خرید شما نیز بلافاصله لینک های دانلود از طریق سایت روی صفحه کامپیوتر یا تلفن همراهتان در اختیارشما قرار میگیرد که به راحتی میتوانید از طریق خود سایت هم بلافاصله دانلود را آغاز نمایید. توصیه می کنم که اگر تعداد لینک ها زیاد است برای آسانی بیشتر می توانید تمام لینک ها را در نرم افزار دانلود منیجر کپی کرده و به نوبت آنها را دانلود نمایبد.

برای مشاهده موفقیت آمیز بودن خرید از قسمت پیگیری سفارش هم میتوانید استفاده کنید.

 

 

محسن مسعودی پور - مدرس و محقق مسائل مالی و نویسنده کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » و خالق پکیج موفق و کم نظیر « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » و بسته منحصربفرد « مباحث مالی و کاربردی کف بازار »

 

 

برای دیدن تمام ویدیوهای رایگان ما اینجا را کلیک کنید.

کلیک کنید: محسن مسعودی پور کیست؟

 

sms یا سوالی دارید: ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

تماس در تلگرام: ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱

( پاسخگویی تلفنی فقط ساعات اداری )

 

مطالب مشابه:

سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن

الفبای ثروت و ثروتمند شدن

۴۰ تفاوت بنیادین انسان فقیر و ثروتمند

سوالات متداول شما

نظرات ارسال شده برای « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن »

نظرات ارسال شده برای « بسته مباحث مالی و کاربردی کف بازار »

 


دانلود « پکیج ۱۵۷ باور انسان فقیر و ۱۵۷ باور انسان ثروتمند » که کل زندگی شما را متحول خواهد کرد:

 

 

پرداخت هزینه و دانلود

مبلغ قابل پرداخت:279.000تومان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی